X
X

Sosyal medyada Yalan Dünya rüzgarı

14.01.2012 Saturday 15:07 (Güncellendi: 08.11.2016 - 16:15)

Yalan Dünya, sosyal medyanın gündemine oturdu.

Kanal D’nin yeni dizisi "Yalan Dünya", ilk bölümüyle sosyal medyanın 1 numaralı gündem konusu oldu.

Kanal D’nin, ilk bölümü 13 Ocak Cuma akşamı ekrana gelen yeni komedi dizisi "Yalan Dünya",  ilk bölümden sosyal medyaya damgasını vurdu ve gecenin bir numaralı gündem konusu oldu.
"Yalan Dünya", 10. dakikada Türkiye’de, 12. dakikada ise dünyada "trending topic", yani en çok konuşulan konu oldu. Türkiye’de ,"Yalan Dünya" dışında, "Gülse Birsel", Gupse Özay’ın canlandırdığı "Nurhayat" karakteri, "Nihal Yalçın" ve Bartu Küçükçağlayan’ın canlandırdığı "Orçun" karakteri "trending topic" oldular.
 
Kanal D, dün gece bir ilke daha imza attı ve Türkiye’de ilk kez, twitter kullanıcılarını ekrandan belli bir etikete (hashtagle) yönlendirdi, gelen yorumların ( #yalandunya)  etiketiyle girilmesi konusunda yönlendirici oldu. "Yalan Dünya" ile ilgili olarak, dizinin günlerdir merakla beklendiği ve bu beklentilerin karşılığının çok iyi çıktığı yorumları yapıldı. Oyuncu kadrosu, karakterler ve dizide yapılan bazı espriler kendinden çok bahsettirdi. Dizinin ve dizideki bir çok karakterinin fenomen olacağını düşünen izleyici sayısı da oldukça fazlaydı. Diziyle ilgili olarak, Hande Yener, Rıza Kocaoğlu, Can Bonomo, Ayşegül Aldinç, Bade İşçil, M.Ali Birand, Şebnem Bozoklu, Ceyda Düvenci, Tolga Güleç, Esin Övet gibi birçok ünlü isim de beğeni ve övgü dolu yorumlar yaptılar.

İşte", Yalan Dünya"  ile ilgili yapılan yorumlardan bazıları;

Rıza Kocaoğlu (@RizaKocaoglu)
13.01.2012 22:40
Işıl ışıl bir dizi ,pırıl pırıl bir kadro 10 numara 5 yıldız. #yalandunya tebrikler :) 
 
Aysegul Aldinc (@AldincAysegul)
13.01.2012 21:30
#yalandunya Gupse Özay Nurhayat'ı oynayan oyuncunun adı. Ba-yıl-dım:)))))
 
Can Bonomo (@canbonomo)
13.01.2012 22:27
#yalandunya harika dizi olmuş. oyunculuklar, dialoglar, plot, herşeyiyle inanılmaz.
 
ceyda düvenci akgün (@ceydaca)
13.01.2012 22:22
'Yalan dunya' super cast super text tebrikler :)
 
Aysegul Aldinc (@AldincAysegul)
13.01.2012 21:36
@yalandunya Bartu Küçükçağlayan yıkılıyo... 
 
Hande Yener (@handeyenerCom)
13.01.2012 20:03
Yalan dunya izlensin;) ??  
 
Aysegul Aldinc (@AldincAysegul)
13.01.2012 21:08
#yalandunya Nurhayat'ı oynayan benli kıza bayıldım Nihal Yalçın zaten müthiş. İyi ki varlar...  
 
Bade Iscil (@badenzi)
13.01.2012 22:11
#yalandunya Orcun?  
 
sebnem bozoklu (@sebnembozoklu)
13.01.2012 22:51
Tebrikler yalan dunya :) 
 
Esin Övet (@esinovet)
13.01.2012 20:37
Yalan Dunya :) evet cihangir bu kadar guzel anlatilabilir. Karakterler cuk oturmus.  
 
Mehmet Ali Birand (@mabirand32gun)
13.01.2012 18:36
Bu akşam kanal d de müthiş bir dizi başlıyor. 
Yalan Dünya... bu dizi beni çok keyiflendirdi doğrusu. kaçırmayın derim. 
 
Tolga Güleç (@tolgagulec)
13.01.2012 20:23
Oh be, sit-com varmış!! :) #yalandunya
 
Aykut Delergeçer (@AykutDenizDg)
1/13/12 9:45 PM
#yalandunya harika!!!! ozlemisiz Gulse Birsel'in zeki esprilerini.Sonunda gulecek bi dizimiz oldu.. 
 
Yunus Selim TUNÇEL (@yselimtuncel)
1/13/12 10:19 PM
Cihangir güzel..Manzara güzel..Hayat güzel..ÖPÜŞELİM Mİ?..Orçun yeni kült karakterimizdir,hayırlı olsun!.. #yalandunya
 
deniz kaya (@dnzdnzz)
13.01.2012 21:49
#yalandunya Cumaları bizi evde oturtur...   
 
Elif Yucek (@elifyucek)
13.01.2012 22:16
Yalan dunya. Kanal D... Yeni fenomen olur.
 
Semih Hakkı ÖZ (@_SemihTV)
13.01.2012 21:40
detaylari görüşseks #yalandunya hhahahahaha :))
 
Ceren Sarigol (@cerenimooom)
13.01.2012 21:10
OOOYalan dunya muhtesemmmGulse muhtesemOlgun simsek muhtesemmHasibe muhtesemmmNihal muhtesemmBeyazit..Anlatilmaz yasanir ????
 
MURAT ALTIN (@murataltin65)
13.01.2012 20:41
@KanalD supeeer super tek kelimeyle muhtesem. Ailece tv basinda kahkahalarla izliyoruz harika yaa
 
AHMET ÖZSÜLÜN (@ahmetozsulun)
13.01.2012 22:48
YALAN DÜNYAYI İZLEDİM. DAHA İLK BÖLÜMDEN EFSANE OLACAĞI KESİNLEŞTİ. KARAKTERLER MÜTHİŞ OLMUŞ. HER HAFTA GÜLMEK İYİ GELECEK.@KanalD
 
Deniz Savaş (@DenizSvs)
13.01.2012 22:35
@KanalD müthiştii gerçekten komediydi çok iyi bir kadrosu vardıı =))  
 
didem ersoy (@didommm)
13.01.2012 22:29
@YalanDunyaTV artik cumalarin vazgecilmezi :)) @KanalD 
  
Ethem TAMTÜRK (@EthemBaba)
13.01.2012 22:36
@KanalD oyunculuk,oyuncular,ve tabii ki beyaz ve gülse birsel ve de arkadaşları süppersiniz.Teşekkürler Kanal D
 
samet (@sametkalkim)
13.01.2012 22:43
@KanalD harika bi dizi müthiş kadro bravo:D 
 
asu cc (@asucc)
1/13/12 9:20 PM
ohh nihayet #yalandunya gülmeyi özlemişiz :)))))))
   
sinem sivrioğlu (@sinemsivrioglu)
1/13/12 9:41 PM
Gulse Birsel cok bekletti cok ozletti ama bir geldi tam geldii :) #yalandunya  
 
çağrı sergen (@cagrisergen)
1/13/12 9:44 PM
@basakbastug #yalandunya dunyada tt olmuş hakikaten muthiş kadro iyi dizi olmuş gulse birsel kalitesi  
 
çiğdem kayacan (@cidemkayacan)
13.01.2012 20:45