Skip to main content
 

YARDIM

İnternet bağlantınızda bir sorun yoksa aşağıdaki yönergeleri takip ederek sorunu giderebilirsiniz.

  • Tarayıcınızı kontrol edin
    • Tarayıcı pencerenizi klavyenizdeki F5 tuşuna basarak yenileyin.
    • Tarayıcınızda açık olan diğer tüm sekmeleri kapatın.
    • Tarayıcınızın güncel olup olmadığını kontrol edin."Daha yeni bir sürüm mevcut" mesajını alırsanız Tarayıcınızı güncelleyin düğmesini tıklayarak tarayıcınızın en yeni sürümünü indirin.
  • Bilgisayarınızdaki Adobe Flash Player güncel mi?

    Kanal D’de izlediğiniz tüm videolar   bir web tarayıcısı eklentisi olan Adobe Flash Player  ile izlenebilir. Adobe Flash Player'ın en son sürümüne sahip olmak, en iyi görüntüleme deneyimini sağlar.

    En yeni sürüme geçmek için aşağıdaki yönergeleri takip edin.

    1. Flash Player sürümünüzü kontrol edin.
    2. Son sürümü indirin
    3. Dosyayı indirdiğinizde tarayıcınızı kapatın.
    4. Yükleme işlemini tamamlamak için bilgisayarınızda Adobe Flash Player Yükleyici'yi açın. Yükleme işlemi sırasında sorun yaşıyorsanız Adobe'nin yardım sayfasını ziyaret edin.
  • Önbelleği ve çerezleri temizleyin

    Tarayıcınızın yayınladığı talimatları inceleyip uygulayın:

    Google Chrome
    Internet Explorer
    Mozilla Firefox
    Apple Safari
    Opera

Videoyu farklı bir tarayıcıda izlemeyi deneyin.

Bu yöntem işe yaramazsa;
Adobe Flash Player yazılımında bulunan Donanım hızlandırmayı devre dışı bırakın.
Bu özellik daha iyi bir video oynatma deneyimi sunar fakat bazen sorunlara neden olabilir. Bu eklenti bazı sürümlerde kullanılmamaktadır. Seçeneğin kullanılıp kullanılamayacağını öğrenmek için aşağıdaki adımları izleyin;

  1. Videonun üzerine gelin ve mause ile sağ tıklayın
  2. Ayarlar'ı tıklayın
  3. Donanım hızlandırmasını etkinleştir seçeneğini görüyorsanız işaretini kaldırın.
  4. Kapat'ı tıklayın
  5. Sayfayı yenileyin ve videonun çalışıp çalışmadığını kontrol edin.
Bu ayar bilgisayarınızdaki tüm internet tarayıcılarında uygulanır.
  1. Cihazınızı yeniden başlatın
    Diğer uygulamalar veya düşük bellek, bazen sorunlara yol açabilir. Yeniden başlatma bu sorunların çözülmesine yardımcı olur.
  2. Tarayıcınızın önbelleğini ve çerezlerini temizleyin

    Android'de:

    1. Varsayılan tarayıcıyı ve Menü'yü açın.
    2. Gizlilik ve Güvenlik'e dokunun.
    3. Önbelleği temizle'ye ve Tamam'a dokunun.
    4. Tüm çerez verilerini temizle'ye ve Tamam'a dokunun.

    iOS'ta:

    1. Ana ekranınızdan Ayarlar > Safari bölümüne gidin.
    2. Çerezleri temizle'ye dokunun.
    3. Önbelleği temizle'ye dokunun.

    Tarayıcınızın önbelleğini ve çerezlerini alternatif mobil cihaz işletim sistemlerinde temizleme hakkındaki talimatlar için lütfen cihazınızın kullanım kılavuzuna başvurun.

  3. Farklı bir tarayıcı kullanın
    Varsayılan tarayıcı video oynatmıyorsa alternatif bir mobil tarayıcı indirin.
  4. Farklı bir ağ kullanın

    3G/4G ağınızda video oynatamıyorsanız videoları izleyip izleyemediğinizi görmek için bir kablosuz ağa bağlanmayı deneyin. Herhangi bir kablosuz ağda video izleyebiliyor ancak kendi kablosuz ağınızda izleyemiyorsanız bölgenizde herhangi bir hizmet sorunu olup olmadığını belirlemek için lütfen kablosuz hizmet sağlayıcınıza başvurun.

Bu yönergeler karşılaştığınız sorunu gidermeye yetmediyse lütfen bizeyazin@kanald.com.tr  adresi ile iletişime geçin.